Skoči na vsebino
Gumb išči
Zapri iskalnik

Tržna znamka Vipavska dolina

Razlog za pripravo operacije sodelovanja je prepoznava nujnosti povezovanja dveh sosednjih LAS, ki pokrivata vsaka svoj del območja krovne znamke prostora, tržne znamke Vipavska dolina.

logotip projekta

Trajanje projekta:

1. avgust 2021 - 15. november 2022

Več o projektu:

Tržna znamka Vipavska dolina

Več o programu:

LEADER/CLLD ESRR

V operaciji sodelovanja lokalnih akcijskih skupin sodelujeta LAS Vipavska dolina in LAS V objemu sonca, ki bosta skupaj izvajala vse aktivnosti. Prostor znamke Vipavska dolina zaobjema zaokroženo območje vseh šestih občin, ki si v upravnem smislu delijo Vipavsko dolino: Občina Ajdovščina, Mestna občina Nova Gorica, Občina Miren-Kostanjevica, Občina Renče-Vogrsko, Občina Šempeter-Vrtojba in Občina Vipava.

Cilj

S povezovanjem, sodelovanjem in vključevanjem vseh relevantnih deležnikov z območja sosednjih dveh lokalnih akcijskih skupin, ki delujeta na prostoru tržne znamke Vipavska dolina, oblikovati trajnostni koncept znamke prostora, vzpostaviti njeno sistemsko upravljanje in na podlagi pravil znamčenja ponudnikov v okviru podznamk »Turistična destinacija Vipavska dolina« in »Izvorno iz Vipavske« začeti z vključevanjem ponudnikov v znamko.

Namen

Preko sodelovanja dveh lokalnih akcijskih skupin neposredno prispevati k namenu znamčenja v okviru tržne znamke Vipavska dolina, to je k dvigu prepoznavnosti območja prostora znamke kot zelene turistične destinacije za aktivno preživljanje prostega časa preko celega leta in kot območja kakovostnih pridelkov in izdelkov (prehrambnih in ostalih) ter posledično vplivati na dvig dodane vrednosti produktom in storitvam z območja ter na pozitivni imidž območja kot privlačnega in ugodnega za vlaganje v gospodarsko in turistično infrastrukturo in za bivanje.

Aktivnost

Postavilo se bo predlog sistema upravljanja z znamko, pripravilo pravila za znamčenje ponudnikov v podznamki »Turistična destinacija Vipavska dolina« in »Izvorno iz Vipavske doline« in izvedlo usposabljanja za ponudnike. Vzpostavljena bo e-platforma za vključevanje ponudnikov v podznamki. Izvedeno bo tudi pilotno znamčenje. 

Neposredne ciljne skupine so: lokalne skupnosti (6 občin), ostali relevantni deležniki iz vrst javnega, zasebnega in ekonomskega sektorja, posebno ponudniki storitev in produktov, ki bodo pristopili v sistem znamčenja. Posredni ciljni skupini sta obiskovalci območja (turisti) znamke prostora Vipavska dolina in kupci znamčenih produktov.

Evropski strukturni in investicijski skladi: https://www.eu-skladi.si/ 

Predstavitev LAS Evropski kmetijski sklad za regionalni razvoj LAS Sklad za regionalni razvoj SPOT