
Novi modeli upravljanja

NDGM zagotavlja. da:
- diplomanti pridobijo spretnosti in kompetence, ki jih potrebuje regija;
- delodajalci pridobijo zaposlene z ustreznim znanjem in spretnostmi, kar povečuje njihovo konkurenčnost;
- krepi se regionalno gospodarstvo.
Model so skupno sestavili izobraževalna ministrstva in občine, visokošolske ustanove ter gospodarske in industrijske zbornice iz 10 držav Podonavja. Cilj novega modela upravljanja v Podonavju je olajšati izvajanje programa, ki je usmerjen v prakso s povezovanjem teoretičnih učnih rezultatov višjega izobraževanja s praktičnimi spretnostmi, kar omogoča povečanje neposredne pomembnosti terciarnega izobraževanja na trgu dela ter predlaga rešitve za povezovanje osnovnega znanja z reševanjem problemov, strokovnim znanjem in sistemskim razumevanjem.
Glavni cilji novega modela:
- v terciarno izobraževanje vključiti kombinacijo teorijo in prakse;
- sistem vseživljenjskega učenja razviti na sistematičen in trajnosten način;
- sodelovanje med univerzami in organizacijami na področju poučevanja in raziskovanja omogočiti z zakonom in spodbujati s finančnimi spodbudami;
- spodbujati univerzitetne raziskave in študije usmerjene v prakso;
- združitev teorije in prakse, kar ustvari dolgoročno sodelovanje med univerzami in organizacijami;
- prilagoditev izobraževalnega sistema za sledenje ekonomskemu in socialnemu izzivu.