print

VABILO NA USPOSABLJANJE NA TEMO »Kako s pomočjo treh načinov za povečanje prodaje in dobička vaš posel narediti še bolj uspešen?«

VABILO Usposabljanje trženje.doc

Nova Gorica, 12.02.2019

 

VABILO NA USPOSABLJANJE NA TEMO

»Kako s pomočjo treh načinov za povečanje prodaje in dobička vaš posel narediti še bolj uspešen?«

 

 

Izkušnje sodelovanja s podjetji narekujejo usposabljanje na temo »Kako s pomočjo treh načinov za povečanje prodaje in dobička vaš posel narediti še bolj uspešen?«

 

Vsebina bo razdeljena na 2 sklopa.

 

Dnevni red.

 

Prvi del usposabljanja:

 

  • Kako prodajati po višjih cenah kot vaša konkurenca? Kako predstaviti ceno, da stranka ne bo presenečena, da jo bo sprejela brez hudega pogajanja?
  • 2 hitra načina za povečanje zaupanja strank v vas in vaše podjetje. Zaupanje znižuje stroške in povečuje hitrost. Vi boste znali v stranki vzbuditi zaupanje.
  • Kako se pretihotapiti v podzavest vaše stranke? Ne gre za kakšno čarovniško metodo, samo za poznavanje psihologije prodaje, za znanje, ki ga lahko uporabite v svojo korist.
  • Prezentacija v 6 korakih, ki jo mora obvladati vsak prodajalec. Zadevo lahko praktično vidite vsak dan na televiziji, samo po načelu »kopiraj/prilepi« jo morate znati uporabiti v svojem poslu.
  • Kako IZBRATI stranke, s katerimi bo lažje delati? Pomembno je, da se predvsem ukvarjate s strankami, ki želijo poslovati z vami in imajo denar.

·       Vprašanja in odgovori

 

 

 

 

 

 

Drugi del usposabljanja:

 

  • Kako pripraviti scenarij za vsako prodajo? Da, prav ste prebrali, dobri prodajalci pripravimo scenarij za prodajo in se ga tudi držimo, enako, kot to počnejo filmski režiserji. Vi odločate o vsem: kje se bo prodaja zgodila, kako bo stranka pripravljena na proces, v kakšnem okolju in kako jo boste nagovorili … Tisti, ki bodo igrali v vašem filmu, bodo na koncu kupci!
  • Prava resnica o ugovorih v prodajnem procesu. Prepoznajte ugovore, ki v resnici pomenijo korak do končnega DA!
  • Zakaj prodaja, ki temelji le na predstavljanju lastnosti izdelka in na koristih za stranko, ni dovolj?
  • Nakupni signali, ki jih morate poznati. Mnogi prodajalci jih prezrejo, čeprav so še kako pomembni.
  • Najpomembnejša skrivnost, ki jo najboljši prodajalci uporabljajo za to, da pogosteje zaključijo prodajo. Res škoda bi bilo, če je ne bi poznali tudi vi.
  • Vprašanja in odgovori.

Kdaj: petek 8. marec 2019, od 17:00 dalje in

          sobota 9. marec 2019, od 08:00 dalje.

 

Trajanje: 10 ur.

 

Kje: Fundacija Zdenke Gustinčič, Tumova 5, 5000 Nova Gorica.

 

Z vami bo: Območna Obrtno- podjetniška zbornica Idrija.

 

Komu je delavnica namenjena: vsem podjetjem, podjetnikom in potencialnim podjetnikom, ki bi radi izobrazili svoje kadre oz sebe za hitrejše in učinkovitejše trženje vaših izdelkov in ali storitev.

 

Prijave: za udeležbo na delavnici je obvezna predhodna prijava preko elektronske pošte na naslov #EM#6273776d6b2b6b6e606c66614c7f7c6e3d62623d677c#EM# ali na telefonsko številko 051 382 266.

 

Udeležba na delavnici je brezplačna!

 

Nazaj na arhiv